Terjemahan Al-Quran

Welcome to my humble Gugu-Gaga Blog



Friday, June 19, 2009

First Words!!


Assalammualaikum W.M.T,

This is my first time blogging, i feel like to write someting to bout my self,
my life and may b i can share something that very infromative here with all my readers n frens.
I have read so many blog from other blogger, they tell a story, they're sharing bout their life about anything..n dats i found so interesting..n i guess this is time for me to blogging..

but this blog will b in rojak la..hehhe
means campur2, ade english n malay..ble de mood tulis in english it would b in english, kalau mood tulis in malay then akan jadi bm la eh...

kalau tetiba mood dtg tulis in tamil then i akan tulis dlm bahasa tamil la ye..hehehe..
x de la just kiding..ckp tamil pn x reti..pidah...


kalau cam tu 4 sure this blog akan jadi blog rojak yang pertama dia asia..ekeke
ape la aku merepek ni..

i guess, sampai di sini je la first words ni..nnt kalau sambung kang ade plak org yg melalut tah apa2..hehehe..
dalam mse terdekat ni i akan update la apa2 yg patut..
sekian saje First Words!! dari saya...
wassalam

pecah kaca, pecah gelas
sudah bace harap..balas..hehehe

oh ya.. dont foget to visit other blog ..

www.myshopaholic2u.blogspot.com..

and shop there..boleh kasi harga baik punya..heheh
c ya there!!!





No comments:

Post a Comment